fredag 11 april 2014

Here we go again ...

Min dator är hemlös ... Tänk vilken överraskning. Inte.

 Det har naturligtvis inte dykt upp någon från det grekiska televerket, OTE, idag. Däremot åkte grannarna under mig på tio dagars påskledighet vid lunchtid. Och stängde av allt som har med elektricitet att göra i sin lägenhet.

Gissa vems wifi som försvann?
Nu sitter jag nere på Familjen Hyresvärds gyrosställe och använder deras wifi. Det är förstås helt okej för deras del, jag har fått massor av ursäkter för att det trasslat till sig med mitt internet. För min del är det ju något mindre smidigt än att kunna logga in precis när jag har lust.

Men lite spänning i tillvaron måste man ju ha, eller hur :) ? Hur vore det om allt fungerade precis som tänkt och sagt?

(alldeles underbart, förstås)

Hur som helst - det kan bli lite sporadiskt bloggande om jag inte vill ta ut datorn på promenader varje dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Är gyrostället två bröders?

Janita

Mitt grekiska liv sa...

Precis där :)