torsdag 4 januari 2018

#smakbox 2

Jag testar ju Smakboxen för Smartson, och i uppdraget ingår att jag skriver 2 inlägg om mina intryck av Smakboxen.

Första intrycket var ju positivt - en rolig blandning av varor och flera som var spännande att prova. Nu har jag jobbat mig igenom det mesta, tror jag och som min absoluta favorit håller jag den kallpressade rapsoljan från Gunnarshögs gård på Österlen.


Ekologisk och KRAV-märkt, fin färg och konsistens. Och väldigt god smak, både som kall i sallad och som stekolja. Om jag hittar den här i affären kommer jag absolut att köpa den. För mig som bor i Skåne blir den ju dessutom närodlad/närpressad. Alla rätt för mig, alltså :).

Om någon blir nyfiken på att prova nästa Smakbox får ni 10 % rabatt om ni anger koden wxj8qx​. Den kommer i februari.

Inga kommentarer: