lördag 6 januari 2018

Nyheter

Det är ju nytt år, och då ska man ju nystarta, eller hur? Efter mitt papperspyssel häromdagen har turen kommit till datorpyssel, underkategori bloggpyssel. Tjusigt värre ;).

Det där tekniska med att driva en blogg är jag inte alls bra på, det är mycket lättare att skriva. Men efter lite bläddrande har jag nu lagt till två "knappar" uppe till höger.

Allra överst finns nu "translate". Där ska man kunna översätta min blogg till vilket språk man vill, men jag lämnar inga garantier för resultatet ...

Den knappen är mest till för några av mina engelska vänner. Deras svenska sträcker sig som mest till IKEA och ABBA och smorgasbord.

Knappen under den gör det möjligt att lägga till er mailadress, och då får ni alla inlägg direkt till er mail.

Jag försöker också lägga till bloggen på olika blogglistor, för att fler läsare ska hitta mig. Det går inte alls bra, kan jag säga. Jag får nog återkomma i den frågan :)

Dagens nyheter är annars att Väninnan och jag tog en rask promenad i förmiddags och att solen sken på oss! Och att jag senare idag klarade precis över 1 minut i Plankan, för första gången, hurra vad jag är bra!

Inga kommentarer: