fredag 9 maj 2014

Jag är rätt bra ...

Nu har jag nämligen inga teknikproblemproblem längre.

Kameran var ganska lätt - det var förstås nya batterier den behövde. Det fanns helt enkelt inte kraft nog att orka ta några bilder när den väl var på. Så känner jag mig också ibland (bildligt talat, haha), så viss förståelse kan jag väl åstadkomma för den stackars kameran. Nu ska det dessutom bli bilder här :).

Routern, med min internetuppkoppling var ännu lättare, men något mera mystisk. Jag tryckte ytterligare en gång på samma knappar jag tryckt på en hel massa gånger och gick och la mig. Och nu på morgonen finns nätverket här :). Och jag är uppkopplad, på mitt eget internet, och är nu nyfiken på hur länge detta kan vara ...

Det blåser idag. Men jag tänker ändå gå på morgonpromenad, annars tappar jag energin jag fick med mig hemifrån. Just för detta ändamål har jag vaknat medelst väckarklocka idag. Jag har inte fått till kvälls-somnandet riktigt ännu: jag somnar för sent och vaknar för sent.

Nu: morgonpromenad :)!

Inga kommentarer: