torsdag 11 september 2014

Utan internet

Jag har varit utan internet sedan igår förmiddag ... Och då är jag ändå hemma i Sverige :). Luttrad från mitt grekiska liv så ringde jag supporten med ganska låga förväntningar. De infriades.

Nu på sena eftermiddagen fick jag tillbaka min bredbandsanslutning, det verkade vara routern det var fel på och att de fjärrlagat den. Jag hann inse att mitt datorberoende har ökat utan att jag har märkt det - fy attan vad jag blir frustrerad när det inte fungerar!

Idag har jag varit i Malmö, och passat på att göra mig själv fattigare igen. Garn, garn, garn - åh, vad det är roligt att handla garn! Allra helst om det är ekologiskt, förstås. Och det var det. Nu kan det bli många "mormorsblommor" till, som jag syr ihop till kuddfodral, väska eller filt. Kanske pulsvärmare om jag kan få till det?

Nu ikväll har jag överhopats av panelundersökningar - det är trevligt. Många trevliga poäng och en-kronor har jag jobbat ihop till. Nu är jag ganska trött. Snart läggdags med en bok :).

Inga kommentarer: