måndag 8 september 2014

Ordentligt hemma!

Det är en lika lång resa varje gång ... Från dörr till dörr tar det minst 10 timmar - idag tog det 11. Beroende på att det var tågproblem mellan Malmö och Lund.

Annars har allt gått bra hela vägen, solen sken i båda länderna och jag åkte i "business class" för första gången i mitt liv :). Där får man tillgång till lounge med allt möjligt gott (helt gratis), och blir meddelad personligen när bordningen börjar. Minsann. Och dessutom får man gå i en snabbkö genom säkerhetskontrollen och blir sedan bjuden på mat, dricka och kaka till kaffet ombord på planet.
Jag skulle nog kunna vänja mig om jag tränade lite ...

Hem kom jag förstås till en bunt post och lite roliga saker jag glömt bort att jag ordnat med. Dessutom hade mailen hopat sig under dagen - det bästa var att jag blev erbjuden att jobba även med förtidsröstningen - det betyder några kronor till i kassan!

Och så ska jag ut och promenera redan kl 8 i morgon bitti, det är härligt!

2 kommentarer:

Lisa sa...

WOW!! Business class minsann :-)

Mitt grekiska liv sa...

Fint värre :)