fredag 19 september 2014

Resklar

Åtminstone nästan ...

Det har varit lite stressigt här under dagen, med promenad, frisör och blodprov. Handla, tvätta, diska 2 ggr, fixa med fika, som avnjöts med Barnbarnstjejen och hennes kompis, virka färdigt ett projekt. Checka in. Jaja, ni förstår säkert. Packade om gjorde jag också - jag fattade ett snabbt beslut att ta med en liten resväska också - jag kanske har lite mera att ta med hem över vintern när det är dags att åka hem.
Så då fick jag plötsligt plats med ett paket havreknäcke också :)! Det ska bli gott.

Imorgon förmiddag har jag städning och blomvattning kvar på listan. Och så ska jag ta mig en titt till på tidtabellerna - jag har inte räknat in risken för tågförseningar i min tidsplan för morgondagen. Jag kanske ska lägga till en timme ändå ...

Dagens gratis är faktiskt från igår: en stor påse ekologiska pumpafrön som jag klickade till mig hos Smaktestarna (Coop). Värde 35 kr - inte så dumt. Goda är de också.

Imorgon natt sover jag på hotell. Sista båten till Smulan har hunnit gå redan innan jag landar på flygplatsen. Det får bli första söndagsbåten ut istället.

Inga kommentarer: