tisdag 20 mars 2018

Jag ger dig min morgon ...

Kan det bli vackrare än så här?

Så här såg det ut utanför mitt sovrumsfönster när jag vaknade idag. Lite snö hade fallit under natten, så min värld var vit också :)

När jag cyklade till träningen vid 9-tiden så värmde solen redan! Underbart.

Vår tränare S körde hårt med oss idag - vi var trötta och svettiga och glada när passet var slut. Vi kan mycket mera än vi tror brukar hon säga - och idag såg vi verkligen det. Det var väääldigt skönt att sitta ner en stund med kaffe och knäckemacka och sällskap innan jag cyklade hem igen.

På vägen hem hämtade jag ett paket på posten, det var min sista (?) bokbeställning från bokrean som äntligen kom. Nu har jag stuvat och stuvat om i mina väskor och bestämt mig för att skicka ner ett paket med en del av böckerna och en del av garnet till mig själv nere på Smulan.

Jag får nästan panik när jag tror att jag inte får med mig tillräckligt av garn och böcker, så jag måste vara på den säkra sidan! För mycket böcker finns inte i min värld, så det är nog ingen större risk att jag inte hinner läsa dem under våren ;).

Inga kommentarer: