tisdag 6 mars 2018

Dagens ekonomiska trevligheter

Först fick jag 50 kr i bonus på Åhléns - det kom jag upp till i lördags när jag handlade en korg där. Korgen har jag satt en stor krukväxt i, det blev fint.

Jag kunde begära utbetalning hos ett av mina kundpanelföretag, 99 kr till mitt Paypal-konto blev det där. Jag har nog inte kollat det saldot på ett tag, jag närmar mig redan nästa utbetalning - ännu bättre :).

Sedan var det inte så mycket mera ... Utom att jag skickar tillbaka en bok från mitt bokpaket igår - vimsig som jag är lånade och läste jag den förra veckan. Därmed får jag tillbaka lite utlagda pengar, det är alltid trevligt.

Solen sken varmt idag här hemma - vid lunchtid hade jag 48 grader varmt på min inglasade balkong! Nere på Smulan är det ganska varmt också, idag var det uppåt 20 grader där. Det får mig inte att längta mindre ;)

Inga kommentarer: