torsdag 8 mars 2018

Hallå Bokbytarna!


Här får ni ett alldeles eget inlägg :). Ni är väl ute och reser som vanligt, kan jag tro. Jag tänkte på er häromdagen, när jag lagade gratinerad falukorv med potatismos - det påminde mig om vår svenska falukorvsmiddag nere på Smulan i höstas, ååhh, så gott det var!

Hoppas att allt är väl med er båda.

Jag tänkte visa er vilka böcker jag har köpt på mig för vidare befordran till Smulan, så behöver ni inte ta med samma titlar. Jag har chansat på ett par nya författare den här gången, så om de inte är bra kommer jag att vara desperat när ni kommer ner i juni.

Jag förstår inte varför författare ska skriva så långsamt, särskilt de som skriver bra. De som skriver dåligt kan däremot ge ut flera böcker om året. Hmm. Undras om det ena korrelerar med det andra här?

Ni som inte är Bokbytare kan ju ändå ta en titt på vad jag tänker läsa under våren:
                    

Inga kommentarer: