måndag 30 maj 2016

Silverbröllop

Nu har jag kommit hem, ganska sent för att vara jag! Och en måndag, till på köpet.

Jag blev inbjuden till silverbröllopsparty - jag har verkligen tur :) Jag har ätit gott och druckit gott (och mera än vanligt). Jag har pratat och pratat mig hes - på engelska förstås, Jag har skämtat och skrattat och träffat jättetrevliga människor. Jag har dansat grekisk långdans - ut i köket, runt poolen och vidare ut på gatan.  Flera gånger :) Jag har också försökt mig på magdans! Det gick inte jättebra, men jag var i gott sällskap!

En härlig kväll med andra ord. Imorgon är jag nog lite trött.

Jag kan också berätta att mina påskrivna fullmakter har anlänt till Sverige. Nu är allt klart även juridiskt med både köp och försäljning av lägenheterna. Om någon dag sker de båda handpenningsbetalningarna. Jag kommer inte att vara stadd vid kassa särskilt länge ... Jag får visserligen mer än jag ska betala, men mäklaren vill ju ha sin del på samma gång. Och den är hon verkligen värd!

Inga kommentarer: