onsdag 17 december 2014

Mina fina julklappsbord




 Nu är det färdigstädat i Garnrummet och de nyinköpta småborden är på plats. De var precis lika fina som jag mindes, men de ser lite ovana ut. Jag har en tidningskorg i svart som jag tror att de kan känna sig bekväma med - den ska få flytta in på prov :). Nu är alltså en av mina julklappar, från mig till mig själv, öppnad!

Ännu saknas en vit hyacint, som hör hemma i den vita krukan i fönstret, men annars är rummet julpyntat och klart. Om ni tittar noga står det nämligen tre små svarta tomtar på det största av borden. Man ska inte överdriva ... Jag har ju en adventsstjärna också!

Just nu lagar jag spaghetti med köttfärssås - jag är hungrig! Nu blir det soffhörnet resten av dagen/kvällen. Jag har ju tränat idag också: en timmes promenad med Promenadkompisen redan kl 8 imorse. Härligt!

Inga kommentarer: