måndag 15 december 2014

Jag har vunnit :)

Jag fick ett så trevligt litet mail idag :) Det kom från Team Sportia, som har en julkalender på nätet jag deltar i de flesta dagarna här i december. Vinsterna består av utvalda saker ur sortimentet, och man måste rimma lite också.

Den 12:e vann jag på ett uselt nödrim som handlade om att efter juleskinkan får man klämma in den egna skinkan - vinsten var nämligen ett par kompressiontights! Innegrejen bland idrottare just nu, de sägs hjälpa till med både återhämtning och träningsvärk. Bra både till löpning och till annan träning. Värde 500 kr.

Nu är ju inte jag den största och mest aktiva idrottaren i vår familj, precis. Jag tränar visserligen ganska regelbundet, men inte riktigt på den nivån ... Men gissa vem som idrottar snart varenda dag? Barnbarnstjejen, förstås, som kommer att bli själaglad över dem :).


För övrigt strosar jag rundor i godan ro här hemma och donar. Här blir mer och mer färdigfixat. Och så har jag varit i Lilla Grannstaden för att få massage.

En riktigt bra måndag.

Inga kommentarer: