lördag 18 april 2015

Borde inte släppas lös ...

Det krävs snart en vårdare eller två för att hålla ordning på mig.

Jag är hemma lyckligt och väl, trots att jag lämnade kvar mina svenska dörrnycklar på Smulan. Räddad av två glada vänner som hjälper mig att hålla ordning på den svenska delen av mitt liv, vilket liv jag än befinner mig i :).

Nu krävs det en obönhörlig lista, som kan fungera vid mina förflyttningar från ett land till ett annat - oberoende av vilken jacka eller vilken väska jag bestämmer mig för. Definitivt oberoende av hur min hjärna råkar fungera just den dagen jag ska förflytta mig. Listan ska bestå av pass (kom jag ihåg i sista stund), dörrnycklar x 2, pengar, bankdosa, resekort och mediciner.
Att förvaras tätt tillsammans på en plats!

Nu går jag och virkar lite till innan jag lägger mig. Jag är en timme före, ni vet ...

Inga kommentarer: