måndag 10 oktober 2016

Avresedag

Klockan är kvart i 8 på morgonen, och jag är till 99 % resklar. Mina vänner W och J hämtar upp mig idag med bilen, så jag har lite extra tid på mig. Båt 8.50, flyg 13.40 och sedan är det bara tåg och buss kvar innan jag är hemma efter 2 månader på min ljuvliga Smula.

I all städning och packning igår hann jag ändå med en timme i min nya solstol på den soliga köksbalkongen - 40 gr i solen!! Nästa år kommer jag att bosätta mig utomhus, på havsbalkongen. Böcker och virkning och havsutsikt - det kan inte bli bättre :).

Nu åker datorn ner i väskan, sedan är det bara Promenadkompisens grekiska grönsaker kvar, som förhoppningsvis ska få plats ;)

Återkommer från svensk horisont!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem till Sverige! /H

Mitt grekiska liv sa...

Tack :)