fredag 21 mars 2014

Lite stressigt ...

Det börjar allt bli lite kort om tid nu ... Vilket innebär att jag ökar takten på allt som ska fixas - takten på mig, alltså :).

Kort sammanfattning av dagen: Tvätt, telefon med mamma, sy ihop sista mobildjuret, spring i trappor några gånger eftersom tvättstuga och torkrum ligger i källaren 3 våningar ner, hårfrisörskan, biblioteket, apoteket, mataffären, en sen lunch. Cyklarna (både gammal och ny) nerställda i källaren, mail till nya hyresvärden. Monterat ihop babymobilen (bara fästet kvar nu), städat undan garn, fyllt i lite undersökningar på datorn, plockat fram nytt garn och nystat det. Kaffe. Saker till vinden. Skrivit nya listor :). Glömt hämta kassen med ren tvätt i källaren ...  Sms med Barnbarnstjej och Promenadkompis.
Puuhh.


Med tanke på hur mycket jag tror att jag har kvar att göra undrar jag om jag kommer iväg i tid på måndag morgon?

Dagens gratis var två flaskor cider och två mjölkchoklad, förresten :). Det ena chokladet råkade ta slut för en stund sedan. Jag vet inte riktigt vad som hände ...

Inga kommentarer: