torsdag 8 februari 2018

Långtidssjuk

Jag bara sover och sover ... 11 timmar i går natt, 12 timmar i natt. Efter en liten runda till mataffär och post bultade hjärtat på övertid och benen var alldeles darriga. Så jag landade raskt i soffan igen.

Tillsammans med vindruvor och en fastlagsbulle - lite roligt får man väl ändå ha när man är sjuk?

På posten hämtade jag ut en del beställningar jag gjort. Det kom två paket med 2 Swedish Grace-assietter i varje, gratis från Hattings kampanj där jag skickat in kvitton på köpta varor. De ska läggas undan till Unga Damens flytta-hemifrån-låda :) Där ligger redan 6 Swedish Grace-muggar som jag fick som present när jag gick med i Bonniers Bokklubb. Servisen är vackrare "på riktigt".

Där fanns också ett modem från ComHem att hämta, minsann :). Nu kanske jag äntligen ska kunna få bredbandet att fungera som det ska igen!

Jag hade beställt garn - min Greklandsresa närmar ju sig och jag kan inte leva utan garn! Ännu har det inte droppat in någon beställning från min designer, tyvärr. Nu köpte jag garn till en liten studentnalle och ett kuddöverdrag.

I posten låg två presentkort till Åhléns á 100 kr/st, som jag beställt för panelpoäng, Och på mitt Paypal-konto hade det betalats in 150 kr återbäring från en av återbäringssidorna, Bonusway. Ytterligare 150 kr begärde jag ut idag, från ännu en av panelerna.

Inga kommentarer: