lördag 12 mars 2016

Kalasat!

Nu nersjunken i soffhörnet - mot alla odds framför finalen i Melodifestivalen :). Jag måste ju heja på Frans! Och Wiktoria! De andra bryr jag mig inte så mycket om, och har knappt hört om dem heller.

Jag är helt slut efter ett välbefolkat kalas med många barn mellan 1 och 18 år. 9 st, närmare bestämt. Det är många i en trea som dessutom innehåller en rad medföljande vuxna samt en del "löshästar". Det är vi som kommer från den aningen äldre generationen, dvs från (nästan) 80 och neråt ...

Det gör mig så glad att se alla bry sig så mycket om henne :). Min lilla "snäckis".

FödelsedagsDamen var glad som en lärka, med en hög små barn hängande på sig, och blev förstås ännu gladare då hon fick många presenter och mycket tårta.
Nu ikväll ska hon ha tjejkväll med tacos, och bli firad ett varv till - härligt!

Jag ska nu hugga in på mina lördags-läckerheter: skivade ekologiska äpplen och skivad grekiska apelsiner som jag doftat kanel över. Jag säger bara mmmm ...

Inga kommentarer: