lördag 13 juni 2015

Ont om tid

Jag förstår faktiskt inte hur jag kan ha så här fullt upp. Det gör skillnad att vara två när den ena är en tonåring.
Kort sammanfattning: Vi powerwalkade/joggade till fotbollsplanen tidigt i morse, körde fotbollsuppvärmning och sedan skott-träning. Det var inte jag som stod för skotten :).  Sedan gick vi hem i lite saktare mak och åt smarriga omeletter till extrafrukost.

Efter en pooldag är resultatet att jag har 3 munsår och är hes, medan Unga Damen har fått för mycket sol.

Så tittade vi lite på bröllop innan vi hastade iväg till vårt frivilligjobb som vattenutdelare på öns minimaraton som gick av stapeln ikväll - det var jätteroligt! Som belöning fick vi varsin medalj :). Bild kommer naturligtvis när jag hinner ladda in bilder i datorn.
Natti, natti.

Inga kommentarer: