måndag 8 juni 2015

5-0

Någon som förstår att jag varit på fotbollsmatch ikväll? Vi vann. Det är vi nöjda med :).

För övrigt har jag tillbringat hela dagen med att springa små och större ärenden, så nu har jag allt klart inför resan. Jag ska bara dammsuga imorgon eftermiddag.
Väskan är (nästan) packad och för första gången sedan jag fick min egen lägenhet behöver jag inte packa om pga överviktsgränsen! När jag provvägde idag hade jag bara 17 kilo - 6 kilo under gränsen! Och det enda handbagaget jag har är datorn.
Jag tror förstås att jag kommer upp i 20 kilo till slut - jag har lite saker i kylen som ska med också. Rabarber, tex! Vaniljsås och Unga Damens favoritost ska också med.

Hon berättade ikväll att hon också börjat packa. Hennes väska var visst proppfull :). Med kläder. Har jag berättat att hon är tonåring? Träningskläder var det gott om också - bra! Jag ser fram emot en härlig sol- och träningsresa :).. Hur kul det än är tänker jag ändå lägga mig strax - jag är trött.

Nu ska de svenska fotbollsdamerna snart spela sin första match i VM borta i Kanada. Hur kul det än är tänker jag ändå lägga mig strax - jag är trött. Tidig morgon imorgon också ...

Inga kommentarer: