torsdag 22 januari 2015

Veckans gratis och Ipad-rapport

Veckan är visserligen inte slut ännu, men ändå :).

Till trevligheterna denna vecka hör 1 presentkort på 100 kr till Åhléns och en utbetalning på 97 kr till mitt Paypal-konto. Båda dessa från panelundersökningar. Jag har nääästan poäng till 50 kr på Mediamarkt - en undersökning till så kan jag beställa! Ytterligare 50 kr till Åhléns kom i form av en bonuscheck - återbäring på tidigare inköp (där det mesta betalts med presentkort).

En rabattkupong på 5 % till Coop har jag fått som tack för att jag fyllt i deras enkäter.



Ipad-rapporten ser ut så här just nu: Jag har 770 kr på Paypal-kontot och 650 kr i presentkort på Mediamarkt. Totalt 1420 kr, av de ca 3000 kr jag behöver för att kunna köpa min Ipad. Det går långsamt men ganska säkert framåt ...

Jag har fått en hel kasse med deckare av Körkompisen, som ju håller på att förbereda sin flytt. Mera läsning till Grekland! Jag fick dessutom 3 jättefina pussel och en fin väggalmanacka för 2015.

Jag har vunnit ännu en musmatta - undrar hur många Quizonaut har på lager, egentligen. Men jag begär troget ut varenda vinst, hur liten den än är :). Lite roligt med de där musmattorna (förutom att de är ganska dåliga, fast det är ju inte roligt alls) är att de har reklamtryck för ett Pointshop som inte finns längre.

Inte helt gratis men väldigt bra fynd fick jag på Åhléns häromdagen när jag handlade diverse kläder och en väska till 70 % rabatt.

Med posten häromdagen kom ett annat litet fynd - läppstift, lipgloss och ögonskugga från Calvin Klein. För det facila priset av 69 kr, via Groupon gruppinköp.

För övrigt har mitt halsonda återvänt och jag orkar inte mycket. Varje dag skjuter jag upp vad jag tänkt göra tills imorgon. Det börjar hopa sig, kan jag säga.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Va?!?! Hur kan du fortfarande vinna musmattor från Quizonauten? Iofs...den finns kanske kvar, fastän inte Pb eller Ps finns kvar.

Mitt grekiska liv sa...

Javisst är det konstigt? Quizonauten finns kvar, men priserna är sådär ...