lördag 17 januari 2015

Gratis-recension

Nu minns jag inte om jag berättade om ögonfrans-böjaren jag fick prova från Purplebox?? Helt gratis, mot att jag berättar vad jag tycker om den.

Jag hade en sådan i tonåren (som är lääängese'n) och kämpade med den jämt utan att få något märkbart resultat. Till min stora sorg, förstås. Jag var ju helt övertygad om att bara mina ögonfransar böjde sig vackert uppåt, så skulle världen stå vidöppen för mig ...

Därför var det extra roligt att få prova att böja ögonfransarna igen :). Och vet ni vad - det fungerade alldeles utmärkt! Glatt förvånad har jag provat flera gånger, och den fungerar varje gång! Barnbarnstjejen har provat och var mäkta imponerad - hon hade aldrig lyckats böja upp ögonfransarna så lätt. Och de stannade uppe, vackert böjda. Hon är förstås helt övertygad om att världen nu står vidöppen för henne ...

Hur som helst - ögonfransböjaren från Purplebox fungerade till belåtenhet i alla åldrar. Vi får väl slåss om den om vi ska på samma fest :).

Inga kommentarer: