onsdag 30 september 2015

Jetlag

Hemma på Smulan efter festande och shopping och en förfärlig massa resande :).
När man nu är ute och jetsetar som jag gjort så blir man tyvärr också lite jetlaggad. Det innebär att tidsskillnaden på 2 timmar minus i England gjorde att jag vaknade kvart över 5 varje morgon. Då var klockan kvart över 7 här och jag brukar gå upp!

Idag klev jag upp kvart över 5 och ville inte alls det. Nu sitter jag här och har i princip ingen aning om vad klockan är. Snart 22 säger väggklockan, men kroppen är inte riktigt med. Tror att jag i alla fall varit uppe väldigt länge - så jag går och lägger mig :).

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ujuj, vad du är ute och far och flänger :-) Hoppas att du snart har hittat din vanliga rytm igen.

Mitt grekiska liv sa...

Nu ska jag hålla mig lugn ett tag, jag har 3 veckor kvar här.