fredag 14 november 2014

Jag har hittat knappen!

Äntligen - som jag har letat ...

Efter vad? Jo, kolla till höger - jag har hittat besöksräknaren :). Den har jag avundsjukt beundrat hos bloggkolleger, och undrat hur de har burit sig åt? Nu vet jag, minsann.

Konstigt nog fanns den under rubriken "layout" på blogginställningarna ... Där hade jag inte tittat.

Jag skulle också gärna vilja ha en sådan där blogkeen-knapp, men lyckas inte lista ut hur. Det är vid sådana här tillfällen som jag inser hur hopplöst efter jag är vad gäller det tekniska data-språket - jag begriper inte hela meningarna! Och då går innebörden helt förlorad, tyvärr. Man måste kunna för att kunna lära sig mera. Att många termer är på engelska och dessutom i förkortningar hjälper liksom inte upp det hela. Alls.

I rena farten grejade jag lite med min andra blogg också - medan jag kom ihåg att det var under layout jag skulle titta :). Gillar ni virkat, eller bara undrar hur allt virkandet jag skriver om här ser ut - kika in :).

3 kommentarer:

Lisa sa...

När jag såg din rubrik som log jag stort. Och när jag ser hur många besökare du har, så blir jag lite smått avundsjuk.

Mitt grekiska liv sa...

Trevligt att lysa upp din dag :) Och vi bidrar båda till varandras besöksantal, eller hur?

Lisa sa...

Haha...ja, vi gör ju det