tisdag 14 oktober 2014

Fullt upp ...

Nu förstår jag inte vart dagarna tar vägen. De försvinner i rasande fart! Det fina vädret fortsätter, och jag har hört glunkas att det ska bli 30 grader imorgon. Otroligt, om det stämmer.

Mina promenader med W fortsätter också, och nu har de börjat ge mer energi än det tar att ta sig ut :). Igår en timme, idag 2 timmar. Vi gick ner till västra stranden igen - från "stora vägen" (ingenting är stort här) är det en lång nerförsbacke. Och en lika lång (om inte längre ...) uppförbacke 5 minuter senare. Där fanns det folk som badade. Det gjorde inte jag.

Balkong, bok och virkning, tillsammans med lunch och kaffe - det var min eftermiddag på balkongen. Njutningstiden är extra viktig nu när det snart är slut på det roliga.


Sedan fick jag ta mig i kragen och stryka all min rena tvätt, sopa lägenheten och balkongerna och så diska. En vända bort till mataffären på hörnet och sedan dusch och hårtvätt. Det var den dagen det!

Imorgon fyller jag år :). Då ska jag ha kaffegäster på eftermiddagen. Nå'n som kan gissa varför jag blev så väldigt huslig just idag?

Och om någon väntar på bilder kan jag bara säga att den som väntar på något gott alltid väntar för länge ...

Inga kommentarer: