fredag 17 januari 2014

Nätfynd

Jag gillar ekonomi! Och siffror. Och att samla på mig lite här och lite där. Gärna pengar ...

Alltihop är egenskaper som är till stor hjälp när jag ska få ihop resurser till ett dubbelt boende :)

Idag till exempel, har jag fyllt i några panelundersökningar, som ger mig en liten symbolisk ersättning för min tid. Så småningom har jag samlat ihop till presentkort eller saker jag vill ha och behöver. Alla bidrag räknas ...

Jag ägnade också en stund åt att leta efter fyndmöjligheter på nätet. Idag var det lite tunnsått med gratissaker - inte en enda som passade mig. Men när jag tittade runt efter bra fynd som får kosta åtminstone lite, då hade jag större tur.

Barnbarnstjejens födelsedag närmar sig med stormsteg och jag var ute efter något hon kan bli lite extra glad över att få. 15 år är speciellt och ska firas extra :) Hennes stora intressen för ögonblicket är kläder och träning. Därför blev jag glad när jag hittade in på Länna Sport på tips från en gratisblogg. Där hittade jag en jättefin t-shirt från Hilfiger på rea för bara 199 kr. Här hittar ni den: http://www.lannasport.se/sv/articles/2.3238.120093/tommy-hilfinger-lexie-2-t-shirt-dam. Och tack vare att jag berättar om det här får jag 80 kr extra i rabatt :) Jag hoppas att det fungerar!

2 kommentarer:

Småländskan sa...

Kul att hitta dig. Är också fd Pointbloggare (Krumeluren) Hoppas allt är bra med dig!

Mitt grekiska liv sa...

Hej småländska krumeluren :) Kul att du hittade hit! Dig känner jag ju igen från vårt förra ställe.
Ser att du bl a skriver om böcker, så jag kikar in en dag!