tisdag 17 mars 2015

Saker jag kommit ihåg idag

- att jag glömt posta brevet till skatteverket, med ansökan om uppskov med deklarationen
- att jag glömt att nya blodprover skulle tagits idag
- att betala de räkningar som hunnit komma
- lägga streckkoder i ett kuvert för att skickas  (jag kommer att få en trisslott som belöning)
- att jag trivs mycket bättre här hemma om jag har det lite mindre stökigt omkring mig
- att plocka undan en del av röran (jag har för många projekt på gång - en återkommande insikt ...)
- att sticka lite till på tröjärmarna, de är nu 38 cm
- att jag brukar ta med mig en baddräkt till Grekland, inte bara böcker

Annars har jag varit på 16-årskalas och ätit sötsliskiga tårtor (jo - det ska vara plural!), frusit i drygt 2 timmar medan det spelades fotboll av Unga Damen i 3 graders "värme" och snålblåst, på kvällstid naturligtvis, simmat 900 meter idag, hjälpt till att ordna för Unga Damens träningsläger som går av stapeln i Tyskland vid påsk ...

För övrigt försöker jag mest få igång mig med alla saker jag vill/måste bli färdig med innan onsdag morgon nästa vecka. För då flyttar jag ner till Smulan.

Inga kommentarer: