tisdag 12 augusti 2014

Bloggsemester

Utan att det varit riktigt tänkt så, blev det semester från bloggen några veckor. Men nu närmar sig min grekiska del av livet alltmer - det sätter lite fart på mig :).

En kort sammanfattning av de senaste veckorna kan se ut så här:
Varmt, varmare, ännu varmare! Och så några åskregn de senaste dagarna.
Dagsutflykter till Bornholm och Karlskrona i stort släktsällskap.
Utomhustester, Romeo och Julia, ännu en gång.
Bästa väninnan på besök från Blekinge.
Kusinträff med besök i vår ljuvliga saluhall, fika och ögonshopping.
Full fart på grytlappsvirkandet, för att hinna med en stor beställning innan jag åker.
Blom- och postvakt hos Körkompisen (med tillhörande man).
Inköpta presenter till min blomvakt nere på Smulan.
Nästan färdigpackat, i ett handbagage bara :).

Nästa torsdag bär det iväg söderut igen, för den första höstturen. Lite glad är jag åt att det hann bli lite svalare här hemma innan dess - jag misstänker att det blir svettigt värre där nere de första veckorna ...

Inga kommentarer: