fredag 15 augusti 2014

Sovrumsstegen

Jag blev riktigt nöjd med min vita stege :). Passar precis i stilen jag hade redan. Så här på bild ser mitt sovrum mycket finare ut än vad jag tror till vardags, så jag fick gå in och titta en extra gång. Och jo, det är faktiskt så fint! Men jag har blivit hemmablind, förstås.

Kollegan och jag gav oss iväg till simhallen idag. Väl där fuskade vi lite - för första gången någonsin! Vi kände oss lite lata och tunga båda två, så vi kortade av simmandet. 650 meter lyckades jag skrapa ihop, istället för de vanliga 1000.
Sedan planerade vi in en fikastund här hemma hos mig innan jag åker ner till Smulan, med stort besvär. Lika förvirrade och okoncenterade båda två ... Och totalt utan koll på hur de närmaste dagarna ser ut för oss.
Vi bestämde måndag, till slut. Och att om det redan fanns något i vägen för någon av oss, skulle vi ringa. Och om ingen ringer, beror det på 1. att vi glömt kolla/glömt att vi skulle ringa, eller 2. att det inte är något ivägen.

För övrigt fortsätter mina små förberedelser inför avresan på torsdag. Den ena detaljen efter den andra dyker plötsligt upp i tankarna - och måste åtgärdas omedelbart innan den försvinner igen! Just nu kom jag ihåg solglasögonen. Har jag lagt dem i väskan? Bäst jag kollar meddetsamma :).

Inga kommentarer: