söndag 24 augusti 2014

Obetald räkning ...

Som ni kanske förstått har jag inte haft något internet sedan jag kom ner hit. Efter massor av försökande och strulande och frågande och dessutom en tur till Stora Grannön för att prata med "internet-affären" gav jag upp igår kväll. Sedan jag kom har inte heller mobilanslutningen fungerat särskilt bra - jag har minst sagt varit frustrerad!
Nu har jag hemlöst tagit datorn på promenad till gyrosstället. Betat av en stor mailhög och läst tidningen.

Här hittade Joula mig för en stund sedan - nu har allt fått sin förklaring. Hon har inte betalt räkningen! Alla andra interneträkningar, men inte den för min lägenhet ... Anledningen till det? Jo, hon har inte fått någon räkning. Och när hon frågade efter den "fanns" den inte i systemet.
Nu ska hon och sonen ringa imorgon och försöka ordna det.

Visst är Grekland underbart?

Inga kommentarer: