torsdag 28 december 2017

#smakbox

Smartson är ett bra ställe att vara medlem hos :) Deras affärsidé går ut på att låta oss vanliga människor kampanj-prova olika varor och tjänster (oftast nya på marknaden) gratis mot att vi skickar in en recension med våra åsikter om varan. Genom åren har jag provat massor av roligheter. Allt från telefonabonnemang till bröd ... Producenterna ser naturligtvis detta som en reklammöjlighet, att mun-till-mun sprida erfarenheterna är troligen ett ganska billigt sätt att skaffa sig intresse ;).

Nu senast fick jag möjlighet att prova "Smakbox" till mindre än halva priset. Boxen ska vara värd c:a 400 kr, kostar till ordinarie pris 199 kr, och jag betalade 79 kr för min första box. Det är en prenumeration, en ny box kommer varannan månad.

Jag har i uppdrag att skriva 2 recensioner, så här kommer nr 1:


Smakboxen är till för matintresserade som gärna provar nya varor. Jag kan vara lite väl försiktig ibland med att prova nytt i matväg, så jag hoppade genast på detta koncept.

Det blir ju lite som julafton när den hemliga boxen ska öppnas ...Denna box hade "Fest" som tema. Första intrycket var: här var det blandat och gott!

Frukostflingor, choklad i flera sorter, ekologisk rapsolja, julmust, läsk och cider. Bönchips, kaffe, ädelost på tub, kex och grillglazer. Bland annat, tror jag. Jag har samvetsgrant provat mig igenom det mesta, utom ädelosten och flingorna - de gav jag bort till dem som äter så'nt. Chokladen var kanske ingen större uppoffring att testa ... Den var god ;).

Det kan ju hända att just en "Festbox" verkar extra rolig, men jag har redan bestämt mig för att prova en box till :) Det var jättekul!

Är det någon som också vill prova en Smakbox får man 10 % rabatt när man uppger min kod: wxj8qx​ vid beställningen. Gå in på www.smakbox.se
  




Inga kommentarer: