torsdag 28 december 2017

Provbox och gratis

Idag hämtade jag ut min första "Kökets Box" som jag köpte för 1 kr via DN:s julkalender (se inlägg 14/12). Väl värt den där kronan, kan jag säga :)!

Blandade varor som ni kan se, och nästan allt är saker jag kan använda.
  

Det ska bli intressant att prova flaskorna med olika drycker - de hade jag aldrig hittat på egen hand. Alla dryckerna är alkoholfria, alltså även vinet och ölet. Oliver, ekologiskt matvete, kaffe, muffinsformar och universalrengöring ingick också.

Ordinarie priset per box är 129 kr, med ett garanterat värde på minst 179 kr. Jag försöker ju vara ekonomisk (det är minsann inte lätt när man är jag!) och tycker därför inte att det är tillräckligt intressant för att fortsätta prenumerationen. Då tror jag mera på den andra boxen, "Smakbox" som jag testar via Smartson. Särskilt inlägg om den är på väg :).


Jag hittade en bra länk till 2 gratis ljud-/e-böcker - www.adlibris.com/se/kampanj/vasttrafik
Böckerna är Sofie Sarenbrants " Bakom din rygg" och Mons Kallentofts/Markus Luttemans "Heroine". Följer ni länken blir summan 0 kr i kassan :). Det är Västtrafik som bjuder! Tack Västtrafik :).

Idag har jag också skickat in bilder på Dr.Oetker-pizzor och kvitton, både i mitt namn och i mammas. Jag brukar dela med mig både till henne och andra i familjen av de fynd jag hittar. Vi har alltså köpt 3 pizzor var, och ska få värdekuponger på ytterligare 3 st var. Inte dumt alls, när en gillar pizza ...



Inga kommentarer: