fredag 29 juli 2016

Tänkbara rubriker framöver ;)

Nu sitter jag i min soffa i mitt nya vardagsrum, som varken är så mycket vardag eller så mycket rum ... Men hitflyttad är jag. Lite trött får jag nog säga!
Sonen, Unga Damen, Sonens Kompis med Flickvän flyttade hit alla mina möbler på drygt två timmar. Med hjälp av mig, och en stund också av Kollegan som mitt i allt sitt eget byggkaos tog sig tid att stötta upp mig också. Hon hade redan varit här en sväng tidigare idag. Mamma gjorde en akututryckning och sorterade ut de sista göromålen i lägenheten jag lämnat. Promenadkompisen har gjort diverse utryckningar under veckan!

Rubriker att vänta på ;)

 - 30 våningar passeras dagligen

 - Unga Damen övningskör med den äran

 - Akut likviditetskris

 - Motalabo bär över en stor del av mina pinaler  - 3 våningar ner  och 3 våningar upp

 - Målare 1 till akuten

 - Kvinnokraft!

 - 5 timmar på ögonakuten för mig

 - Målare 2 stormar ut

- Unga Damen startar ny karriär som tapet-hantlangare

- Var ska jag sova i natt?

Inga kommentarer: