torsdag 13 februari 2014

Nu är det förkylt!

För det mesta är jag väldigt förtjust i min Barnbarnstjej. Dock är jag en liten aning mindre förtjust i henne just idag. Även om hon förstås är mitt bästa Barnbarn i alla fall. Jag har bara ett barnbarn, så titeln är hennes helt utan konkurrens :)

Hon har smittat ner mig med sin förkylning. Det gillas inte alls! Lite halvfebrig och raspig i halsen känner jag mig. Roligare kan man ha ...

Nåja, en förkylning räknas väl som en av de där värdsliga sakerna, kan jag tro.

Trots detta var jag inne i Stora Grannstaden idag, för att hämta ut ett par skoinlägg till. Det har fungerat jättebra med inlägg - och jag har nästan inte ont alls i högerfoten längre :) Nu när jag har 2 par slipper jag flytta dem hela tiden mellan skorna.

Idag kom mitt nya SIM-kort till telefonen. Jag ska få testa ett stort mobilabonnemang hos operatören Hallon (mysko namn ...) i 3 månader helt gratis. Värde 249 kr/månad, även om jag inte kommer att använda upp alla fria samtal, fria sms och 5 Gb surf. Men jag får göra ett försök :)

Jag har klickat hem en påse chokladdryck från Coop också - jag får något nästan varje vecka. En tröst i förkylningstider.

Inga kommentarer: