lördag 22 februari 2014

Frusit på fotbollsmatch

Det var VÄLDIGT kallt att stå utomhus i gråmulet medan vinden jobbade på från havet ... I 2 x 45 min. Plus paus.

Men vad gör man inte, för en Barnbarnstjej :). Första träningsmatchen utomhus för säsongen var jag ju bara tvungen att bevista. Idag var hon hastigt inhoppad målvakt i Dam/Ungdomslaget - det sägs att det kräver mod! De förlorade tyvärr med 1-2, men en god erfarenhet att ta med sig, och kul att spela med lite andra föreningskompisar.

Efter matchen åkte jag ut till köpcentret utanför Stora Grannstaden, för att hämta ut lite gratisvaror från Coop, som har butik där. Jag hade en påse Änglamarks-"o'boy" och en stor burk med Skagenröra att hämta ut. Totalt värde 58 kr. Skagenröran var inte så dum alls - jag provade den på havre-knäcke när jag kom hem.

En grytlapp har det blivit virkad idag. Jag har kommit av mig med virk-farten, trots OS-veckorna.

Inga kommentarer: