tisdag 6 oktober 2015

Privat pool

Mitt grekiska deltidsboende har blivit uppgraderat idag :). Hotellpoolen var enbart till för mig idag, liksom personalen däruppe. Tänk att jag blivit med en alldeles egen pool!

Jaja, det beror kanske (mest) på att säsongen i princip är slut och att alla Hotellgästerna nu åkt hem. Men jag är inte petig - jag tar emot vad jag får :).

Denna fantastiska ljuvliga sommardag har vi haft 27 grader här på Smulan, en riktigt bra dag för privata pooler tycker jag.

Och just denna dag valde min mamma hemma i Sverige, troligen inspirerad av att det visst kommit snö längst norrut i Sverige, att bjuda in mig till julfirande. Jag känner mig inte helt motiverad att fundera på jul just nu får jag erkänna, så jag bad att få återkomma vid lämpligare tidpunkt. Slutet av november eller så ...

Inga kommentarer: