söndag 30 augusti 2015

Resdags :)

Och färdig-stressat för den här gången! Tandläkaren hade en akut-tid åt mig och jag blev 1200 kr fattigare på kuppen. Kusinen blev dålig av sina smärtstillande (efter knäoperationen) och orkade inte få besök eller äta något alls - trist, men då fick jag ett par timmar över ... Och lunchen hon skulle fått åt jag upp själv, 2 dagar i rad.

Jag har hunnit fika med Grekiskan (i fredags), ha familjen (Mamma, Son och Ung Dam) på lunch och fika idag samt få en caféfika med tillhörande lång pratstund i solen nere på torget tillsammans med Kollegan, som jag tänkt så mycket på den här veckan, sedan hennes mamma gick bort.

Jag har skickat grytlappar till Designern och jag har virkat en hel hög med grytlappar av egen design till hantverksmässan i november. Runt 20 st, ungefär. Av 150 ... Jag har väääldigt mycket garn med mig i resväskan :)

Pengarna är växlade, största resväskan är nedburen, jag är incheckad och klar och har valt sittplats på planet, bussen går 05.28 (tvi vale) och jag känner mig resklar. Och jättetrött.  Jag har inte orkat räkna ut när jag behöver stiga upp i morgon bitti. Tidigt, det vet jag.

Hej svejs, vi hörs från Grekland!

Inga kommentarer: