söndag 5 juli 2015

Idag vann vi!

Ja, vi och vi ... Men vår lilla stad vann SM-guld i trupp-gymnastik för tredje året i rad! Det är möjligt att jag blir lite tjatig, men de flesta av de här tjejerna har jag följt sedan de var små. Unga Damen tävlade i trupp-gymnastik i 8 år innan hon gick över till fotboll, så SM-laget består av hennes äldre träningskompisar, så de ligger mig varmt om hjärtat :).

Det var en spännande förmiddag framför TV:n. Lite virkat blev det också. Ingen morgonpromenad idag heller, att det ska vara så svårt på egen hand? Jag har bara cyklat ut till postombudet och hämtat ut ett paket med stövlar till Unga Damen. De hon längtat efter åtminstone de senaste två åren.

Det var varmt att cykla, ska jag säga. Tanken på en lång cykeltur är skrinlagd för dagen. För ögonblicket är det varmare här än vad vi hade i Grekland!

Nu ska jag leta nyheter angående folkomröstningen i Grekland.

Inga kommentarer: