tisdag 3 februari 2015

Synd om mig ...

Fy, så synd om mig det är idag! Nu har den där förkylningen som gömt sig i kroppen i flera veckor brutit ut. Näsan rinner, jag fryyyser alldeles förfärligt och om jag inte sagt det redan är det väldigt synd om mig :).

Det där med att träna på gymet igår och att få massage idag lurade fram förkylningen till slut. Nu tycker jag förstås att det var bättre att vara småkrasslig ...

Kollegan och jag gjorde sällskap till Lilla Grannstaden, hon köpte nya solglasögon medan jag blev knådad. Vi började med en god fika! Vi gick genom de flesta klädaffärerna för att "bara kika lite" - det är ju 70 % rea på många ställen.

Hur det nu kom sig, råkade jag helt och hållet glömma bort att jag har köpstopp på kläder. Vilken otur! När jag kom hem hittade jag ett linne och två fina blusar i min kasse. Visst är det konstigt? I kassen låg också 2 rullar prickigt presentpapper. Jag gillar prickigt!

För detta betalade jag totalt 144 kr. Ursprungsvärde 677 kr - om någon undrar vad som hände. Fynd har jag alltid haft väldigt svårt att motstå, och idag gick det inte alls.

Men jag köpte inget garn :).

Inga kommentarer: