fredag 6 februari 2015

Läget är förkylt!

Sedan jag var här senast har jag mest snorat nyst och snorat, snorat och nyst ... Och druckit mängder av grönt te med citron - det lenar så gott i halsen. Fast nu är det, (teet alltså) helt slut, så jag måste faktiskt släpa mig till affären imorgon. Te och frukt står högst på inköpslistan, jag minns faktiskt inte när jag handlade mat senast. Det var nog förra fredagen. Lite tomt är det allt i skåpen.

Lite uppmuntran fick jag idag när det trillade in ett smakprov på ett nytt C-vitaminsmärke. Det passar väldigt bra just nu! I posten hittade jag också mitt presentkort på Team Sportia (100 kr) som jag beställde för några dagar sedan. Jag la det i min lilla samling tills det behövs.

Nu går jag och snyter mig. Sedan går jag och knyter mig.

Inga kommentarer: