onsdag 2 juli 2014

På bättringsvägen

Inte helt frisk, men betydligt piggare idag! Åhh, så härligt det känns. Jag är väldigt trött på att vara förkyld ...

Vi började morgonen med en promenad, Kompisen och jag. Vi lyckades klämma in 40 minuter precis mellan skurarna, så nu är vi välmotionerade för idag. Och virkningen kom jag igång med redan igår kväll och har fortsatt jobba på ganska bra under dagen. Det drar ihop sig till en ny grytlappsleverans, nämligen.

En stund vid datorn, där jag löste in lite hopsamlade poäng till presentkort, gav mig totalt 500 kr. Det mesta kommer som återbäring från SAS medlemsprogram - jag har ju flugit en del under våren :). Om man säger så ... Och så lite från ett panelföretag som grädde på moset.

Barnbarnstjejen kikade in lite snabbt på väg till fotbollsträningen för att prova en del träningskläder vi hittade på nätrea. Det blev en sporttopp, löparbyxorna passade inte så bra - de åker tillbaka. Inte enbart av ondo - hon blir utan löparbyxor till reapris, men jag får tillbaka lite pengar :).

Inga kommentarer: