måndag 7 december 2015

Adventsvinst!

I december finns det en hel del olika erbjudande på nätet, tex julkalendrar, att delta i numera. Jag är ju inte en vinnare i vanliga fall, men igår vann jag 10 dollar i Triabas (panelföretag) julkalender, och redan idag är pengarna insatta på mitt Paypalkonto!
Två dagars glädje (ja, jag är lättroad!) för en vinst. Tack Triaba!

Eftersom vädret har varit mest blåsigt och regnigt och stormigt här nere i Skåne har jag mestadels stannat inomhus och pysslat med "administration". Sådant där som brukar bli liggande här hemma tills jag samlar ihop mig till ett litet ryck.

Nu har jag nästan nått botten i min pappers/internethög :), härligt! Jag har också tittat igenom mina hopsamlade poäng hos olika panelföretag och löst in dem där jag haft tillräckligt många.
Det betyder 600 kr till som presentkort till Mediamarkt och 400 kr till Paypal - det är avsett för en surfplatta när jag fått ihop lite mera. 750 kr i presentkort på CDON, där jag köper film och böcker att ta med mig ner till Smulan. När de har extrapriser förstås!

Jag har löst ut en rabatt på 5 %, ett gratis ekologiskt schampo och ett paket saffran för 1 poäng hos Coop. På Stadium fick jag 100 kr att handla för, utan köptvång, så där "köpte" jag 4 flaskor duschtvål som ska bli presenter till Sonen och Unga Damen.

Som medlem i SJ:s prioklubb fick jag ett gratis prova-på-erbjudande till Ztory i 3 månader, en tidningstjänst på nätet. Massor av olika tidskrifter kan jag nu läsa på datorn - hur roligt som helst! Jag läser och jag läser ...

Och så fortsätter jag att skriva dåliga rim och att tävla i adventskalendrarna. Jag kanske kan vinna igen?

Inga kommentarer: