måndag 7 december 2015

Uppdatering på gratissidan

Posten var trevlig idag - ett presentkort på 50 kr till min blivande Ipad och en låda med en ny sorts "snacks" jag har blivit ombedd att provsmaka och tycka till om. Mot ersättning, dessutom :). 5 olika sorter, minsann. Jag får inte tala om vad det är för något.

Förra veckan fick jag en hög med smakprover från en välkänd tillverkare av halstabletter (tyvärr var inte alla goda!) men det kan jag inte heller berätta något om. Och ännu hemligare är ett varuprov som ska komma i veckan, ett prov på en ny produktidé som jag på heder och samvete lovat hålla absolut tyst om. Så det gör jag förstås.

Via en gratisblogg fick jag syn på en rabattkod på Campadre (shoppingklubb på nätet) - 150 kr. Då passade jag genast på att köpa två färgglada handdukar från Desigual som blev helt gratis. Jag fick däremot betala för frakten. Handdukarna lägger jag i presentlådan till lämpligt tillfälle.

Inga kommentarer: